Steda sectoren

Focus op de klant. En buiten winnen begint binnen.

Tevreden klanten

Als zakelijke dienstverlener is feedback over uw performance van strategische waarde. Hoe goed kent u uw klant? Hoe tevreden zijn zij en waarom? Zijn er onvervulde klantbehoeften en dus commerciële kansen? Waar liggen mogelijkheden om het klantproces makkelijker of leuker in te richten?

Steda Wie zijn mijn klanten en ken ik hun behoeften écht goed?
Steda Hoe tevreden zijn mijn klanten en welke (groei-)ambitie formuleer ik?
Steda Wat zijn de positieve en negatieve drivers, aan welke knoppen moet ik draaien?

Welbevinden in de organisatie

Buiten winnen begint binnen. Organisaties waar medewerkers zich betrokken voelen bij elkaar en bij de klant, zijn de winnaars van morgen. Wij helpen bouwen aan een cultuur waar mensen initiatief tonen, goed samenwerken en managers goed zijn ook in de soft skills. Dit vraagt aandacht en regelmatig peilen: hoe voelen mensen zich in de organisatie? wat hebben ze nodig om het werk nog beter te doen? Steda biedt diverse meetinstrumenten rond de ‘employee experience’. Van klassiek MTO tot breder cultuuronderzoek tot korte repeterende checks op welbevinden van medewerkers. De uitkomsten delen we via workshop of presentaties.

Steda Hoe voelen medewerkers zich?
Steda Welke beelden zijn er over de faciliteiten, het leiderschap, HR ondersteuning, het team, werkprocessen, etc.
Steda Wat zijn de positieve en negatieve drivers, aan welke knoppen moet ik draaien?

De 3 B’s van Steda

Klantgedreven organisaties bestaan alleen daar, waar interne betrokkenheid hoog is.

Steda Begrijpen
Onderzoek uw klant en het welbevinden in uw organisatie. Stuur op basis van cijfers.

Steda Beleven
Betrek medewerkers. Wees transparant. Bedenk samen oplossingen.

Steda Bouwen
Kom in beweging. Durf te experimenteren. Doe.

  • Centraal Nederland "Als landelijke onderwijsbegeleidingsdienst zitten we in een sterk bewegende markt waarin prijs-kwaliteit een belangrijk issue is. Nieuwe klanten aantrekken en bestaande vasthouden is een kunst in deze markt. Weten waar je staat, wat je kwaliteiten zijn en waar je naartoe wilt is dan essentieel. Steda helpt ons hierbij zeer om gefundeerd keuzes te maken. Ik ben enthousiast over hun werk en werkwijze."

    Marien Bikker (directeur/bestuurder) Centraal Nederland
  • ING "Steda verzorgt voor ons gerichte surveys onder onze medewerkers, flexibel en met korte tijdslijnen uitgevoerd. Ze zijn betrokken bij het doel, dus niet blind een project draaien. Zeer waardevolle partner voor ons als HR, zowel in NL als Global."

    Eric Lange (Organisational Behaviour) ING
  • Promenador "Steda brengt ingewikkelde onderzoeksproblematiek terug tot de kern. Hun no nonsense aanpak verschafte ons cruciale inzichten in klantbeleving en tevredenheid: value for money!"

    Henoch Snuif (Bestuursadviseur) Promenador
  • BoitenLuhrs "Onze klanten willen rendement, maar ook excellente service tegen scherp tarief. Dichtbij de klant staan vinden wij erg belangrijk, zeker nu innen van incasso's lastiger is geworden. We willen onze klanten goed kennen, weten hoe zij ons beoordelen en waar verbeterpotentieel zit. Steda biedt ons heldere informatie en advies waar we mee verder kunnen."

    Ard Haan (commercieel directeur) BoitenLuhrs – Incasso gerechtsdeurwaarders