
Weten wat er speelt.
Meten is weten. Goed onderzoek biedt focus voor je verbeterproces en geeft energie. Steda heeft 20+ jaar expertise als onderzoeksbureau, is onafhankelijk, is aangesloten bij branchevereniging MOA en werkt dataveilig.
We bieden onderzoeken in twee clusters: mens & organisatie en klant & markt.
Mens & organisatie
Steda onderzoekt de tevredenheid van medewerkers en/of de specifieke cultuur in uw organisatie of team.
Medewerkerstevredenheid (MTO’s)
Specifiek: MTO basisonderwijs ► klik hier
Cultuuronderzoek organisatie
Scan Teamcultuur
Overig maatwerk onderzoek rond HRM
Klant & markt
Elke organisatie vindt haar WHY in de klant, namelijk de ontvanger van je dienst of de gebruiker van je product. Steda onderzoekt klantbehoeften en klanttevredenheid, zodat u gefundeerd kunt sturen op kwaliteit en verbeteren van de dienstverlening. De onderzoeken die wij onder uw klanten of stakeholders doen zijn..
Strategisch van aard: wie is mijn klant (klantenprofiel, segmentatie) en welke behoeften heeft mijn klant?
Kwaliteitsgericht: hoe tevreden zijn klanten over mijn product, dienst of klantproces?
Overig: alle maatwerk vragen om de klant beter te begrijpen en uw positie te verbeteren