
Onafhankelijk onderzoek. Weten wat er speelt.
Meten is weten. Goed onderzoek biedt focus voor je verbeterproces en geeft energie. Steda heeft 20+ jaar expertise als onderzoeksbureau, is aangesloten bij branchevereniging MOA en werkt dataveilig. Wij bieden onderzoek in twee clusters, namelijk ‘mens & organisatie’ (gericht op uw interne organisatie en cultuur) en ‘klant & markt’ (gericht op uw dienstverleningsproces).
Mens & organisatie
Steda biedt allerlei soorten onderzoek rond tevredenheid van medewerkers, organisatiecultuur, teamperformance en persoonlijk welbevinden en veerkracht.
Medewerkerstevredenheid voor dienstverleners (MTO’s)
Specifiek: MTO voor scholen (PO/VO) ► klik hier
Cultuuronderzoek organisatie
Scan Teamcultuur
Overig maatwerk onderzoek rond HRM
Klant & markt
Elke organisatie vindt haar WHY in de klant. Steda onderzoekt klantbehoeften en -tevredenheid, zodat u gefundeerd kunt sturen op kwaliteit en verbeteren van de dienstverlening. Kennis staat altijd in het teken van komen tot vernieuwing. Soorten projecten:
Strategisch: wie is mijn klant (klantenprofiel) en welke behoeften heeft mijn klant?
Kwaliteitsgericht: hoe tevreden zijn klanten over mijn product, dienst of klantproces?
Overig: alle maatwerk vragen om de klant beter te begrijpen en uw positie te verbeteren