Steda sectoren

Sectoren

Goed luisteren naar klanten is het fundament onder uw marktgerichte strategie als dienstverlener. Ken uw klant. En ken uw eigen organisatie. Zorg dat iedereen weet waar uw organisatie voor staat. Begrijp de motivatie van uw medewerkers. En bovenal, bedenk samen steeds weer nieuwe acties om dingen beter of makkelijker te maken voor klanten én medewerkers. Dat bouwt enthousiasme. En juist in die mix van kennis en betrokkenheid zit de positieve impact voor uw organisatie.

Steda is actief in de volgende sectoren:
Steda Commerciële dienstverleners (B2B en B2C)
Steda Onderwijs (met name basisonderwijs)
Steda Non-profit in brede zin

  • Promenador "Steda brengt ingewikkelde onderzoeksproblematiek terug tot de kern. Hun no nonsense aanpak verschafte ons cruciale inzichten in klantbeleving en tevredenheid: value for money!"

    Henoch Snuif (Bestuursadviseur) Promenador
  • BoitenLuhrs "Onze klanten willen primair rendement, maar ook excellente service tegen een scherp tarief. Dichtbij de klant staan vinden wij erg belangrijk, zeker nu innen van incasso's lastiger is geworden. We willen onze klanten goed kennen, weten hoe zij ons beoordelen en waar verbeterpotentieel zit. En deze kennis intern goed delen. De begeleiding van Steda helpt daarbij zeer. Heldere informatie en hands-on begeleiding in het proces."

    Ard Haan (commercieel directeur) BoitenLuhrs – Incasso gerechtsdeurwaarders
  • Malmberg "Ik ben erg positief over werken met Steda. Vakmatig goed, betrouwbaar en snel schakelen als nodig. Hun onderzoeken stimuleren ook om verder over je markt na te denken. Dan bedoel ik niet zozeer over de didactische kant van onderwijs, maar op marketingthema’s als loyaliteit, aftersales, etc."

    Janneke Gielisse (merkmarketeer VO) Malmberg
  • Centraal Nederland "Als landelijke onderwijsbegeleidingsdienst zitten we in een sterk bewegende markt waarin prijs-kwaliteit een belangrijk issue is. Nieuwe klanten aantrekken en bestaande vasthouden is een kunst in deze markt. Weten waar je staat, wat je kwaliteiten zijn en waar je naartoe wilt is dan essentieel. Steda helpt ons hierbij zeer. Hun advisering stelt mij in staat gefundeerd keuzes te maken. Ik ben enthousiast over hun werk en werkwijze."

    Marien Bikker (directeur/bestuurder) Centraal Nederland
  • Gemeente Den Haag "Steda beheert ons online stadspanel Den Haag en voert alle onderzoeken onder dit panel uit. Ik ben hier als coördinator namens de bestuursdienst erg tevreden over. Je krijgt goed advies, ook bij potentieel politiek gevoelige onderwerpen, en er zijn nooit issues rond de uitvoering. De contacten zijn laagdrempelig en dingen worden niet moeilijker gemaakt dan ze zijn."

    Rob Groeneweg (senior beleidsadviseur) Gemeente Den Haag (Bestuursdienst)
  • ING "Steda verzorgt voor ons gerichte surveys onder onze medewerkers, flexibel en met korte tijdslijnen uitgevoerd. Ze zijn betrokken bij het doel, dus niet blind een project draaien. Zeer waardevolle partner voor ons als HR, zowel in NL als Global."

    Eric Lange (Organisational Behaviour) ING
  • Les Cles d'Or Canada "Steda adviced us on how to improve dialogue with General Managers of our associated hotels in Canada. Working with Steda was incredible. Suddenly our Association discovered fundamental potentials that had not been explored in 40 years."

    Carolina Avaria (president) Les Cles d'Or Canada