Met markt- en organisatieonderzoek helpt Steda u om keuzes te maken die leiden tot hogere klant- en medewerkerstevrredenheid. Als bureau met ruim 25 jaar ervaring bieden we doordachte meetproducten die we professioneel en betaalbaar uitvoeren. We zijn onafhankelijk en een eerlijke, kritische, opbouwende vriend voor onze klanten. Steda is aangesloten bij branchevereniging Data Insights & Network. Lees hieronder welk soort projecten wij bieden.
Wij bieden onderzoek / meetproducten bij thema’s als:
– Medewerkerstevredenheid bij dienstverleners algemeen
– Medewerkerstevredenheid specifiek in de sector onderwijs
– Organisatie cultuur diagnoses
– Quickscan Teamcultuur
– Varia overig rond HRM en verandermanagement
Elke organisatie kent haar ‘WHY’ in de klant, de ontvangers van uw diensten of de gebruikers van uw producten. Steda onderzoekt klantbehoeften en -tevredenheid, waardoor u gefundeerd kunt sturen om te verbeteren waar nodig. Onze onderzoeken onder uw klanten zijn:
– Strategisch: wie is mijn klant (profiel, segmentatie, behoeften)?
– Kwaliteitsgericht: hoe tevreden zijn klanten over mijn product, dienst of klantproces?
– Overig: alle maatwerk vragen om de klant beter te begrijpen en uw positie te verbeteren
Steda onderzoek & advies
Stadsring 93
3811 HP Amersfoort