Het spreekwoord “meten is weten” benadrukt het belang van goed onderzoek. Het biedt niet alleen focus voor verbetering, maar ook energie. Als onderzoeksbureau met meer dan 20 jaar ervaring, garandeert Steda onafhankelijkheid, dataveiligheid en is het aangesloten bij de branchevereniging Data Insights & Network. Onze meetproducten zijn solide en onderverdeeld in twee clusters: medewerkers & cultuur en klant & markt.
Steda biedt onderzoek bij thema’s als:
– Medewerkerstevredenheid algemeen (MTO)
– Medewerkerstevredenheid in de sector onderwijs
– Organisatiecultuur
– Teamcultuur
– Varia overig rond HRM en verandermanagement
Elke organisatie kent haar ‘WHY’ in de klant, de ontvangers van uw diensten of de gebruikers van uw producten. Steda onderzoekt klantbehoeften en -tevredenheid, waardoor u gefundeerd kunt sturen op kwaliteit en dienstverlening verbeteren. Onze onderzoeken onder uw klanten of stakeholders zijn…
– Strategisch van aard: wie is mijn klant (klantenprofiel, segmentatie) en welke behoeften heeft mijn klant?
– Kwaliteitsgericht: hoe tevreden zijn klanten over mijn product, dienst of klantproces?
– Overig: alle maatwerk vragen om de klant beter te begrijpen en uw positie te verbeteren
Steda onderzoek & advies
Stadsring 93
3811 HP Amersfoort